Prokulice s kalamatama

Nemam previše vremena preko tjedna pa nastojim napraviti nešto što ne zahtjeva previše pripreme…Sjetila sam se jednog jela kojeg nisam dugo radila,…prokulice s maslinama

Jednostavnije ne može – uz ovo idu savršeno domaće istarske kobasice (hvala mojoj mami!😉 )

Ovaj recept je posvećen Savi!

Sastojci za 2 odrasle osobe i jedno veliko dijete, :):

600 g prokulica

200 g kalamata crnih maslina

maslinovo ulje

sol

Priprema:

Očistite prokulice tako da odstranite nekoliko vanjskih listova, među kojima se najčešće zna nalaziti malo zemlje. Operite ih i ostavite da se ocjede. Odvojite nožem meso masline od koštica. Najbolje su za ovo jelo kalamate jer su izrazito aromatične, no ako ih nemate možete koristiti i neke druge crne masline ( probala sam s raznim, ali nema do kalamata, one definitivno najbolje pašu uz ovo jelo). Prokulice popržite kratko na maslinovom ulju i dodajte vode tek toliko da ih pokriju te poklopite posudu napola poklopcem tako da voda može polako isparavati. Kad voda ispari iprokulice omekšaju dodajte im kalamate, lagano mješajte još 2,3 minute na vatri…i to je to! Poslužite s domaćim kobasicama.

Savjet:

Ako kuhate prokulice u vodi ili na pari pripazite da to učinite što kraće, ne bi smjele postati kašaste. Meni su najbolje ovako kad ih pirjam, samo onda moraju biti relativno malene. Mogu se držati u hladnjaku u vrećici do 3 dana. Ako ste ih kupili više blanširajte ih 3,4 minute, ocijedite ohladite, stavite u najlon vrećice i zamrznite.

12 thoughts on “Prokulice s kalamatama

  1. Mama, hvala na receptu. Ovo je samo moj recept, ne dam ga nikome🙂 Salim se.

    Kao da si znala da obozavam prokulice. Istina, nisam ih nikad pravila s maslinama, ali svakako ću probati. Inače ja ih kuham s mrkvom, kapulom i češnjakom. Pravila sam i musaku od njih. Brzo su gotove i vjerujem ukusne na svaki mogući način.

    1. Eto drago mi je,:) šta da ti kažem prokulice ljudi ili vole ili ne vole,… ja ih npr volim na sve načine, a ovaj s maslinama mi je najdraži jer dolaze do izražaja arome prokulica – maslina ih samo još potencira, i na kraju nema jednostavnijeg recepta:). Pozz

  2. Može li se podijeliti jedno veliko dijete na dvoje manje djece, mama?🙂 Baš neobičan način pripreme prokulica.
    Sava, kakav dan! Dobila recept specijalno za sebe, večeras u Teatru – dobila karte… trebaš uplatiti loto!!😉

  3. ako baš moraš podijeliti nek ti bude,🙂 …slijedeći recept znači moram za dvoje male djece pisati,;) onda ću nešto prikladno za malce morati smisliti. A Sava nek stvarno uplati loto pa ako dobije vodi nas na večeru,:)

  4. Slakal, bila sam u teatru, ali nisam uplatila loto. Da sam bar ranije pročitala tvoj savjet ! Nastojat ću sutra, pa ako bude dobitak, svakako vas obje vodim na večeru… u bilo kom gradu.

  5. Divno. Ja ću sad samo čekati: prvo – recept @enogstromame , drugo: @savin dobitak na lotu. Još ne znamo gdje ćemo na večeru!
    Ja ću vas odvesti virtualno na jedno putovanje. Može?

  6. O, divno, moja draga Rijeka. Evo skoro 2 g. da je nisam obišla.
    Ja sam iz Splita. A Slakal je iz Dubrovnika (evo ja advokat).
    Dakle, sve na našem plavom moru.

Odgovori

