Bibich – Debit – Lučica, riserva, 2007

Da Vam budem iskrena ovdje sam napravila jednu grešku. Naime, završavajući jelo koje je trebalo pratiti slijedeće vino i uz dijete koje me stalno vuklo da se igram s njime nisam pisala dojmove o vinu za stolom, ;( …no evo ukratko….

Zanimljiv je taj Debit…Lučica je riserva iz 2007, ima 12,6 % alkohola. Ovo vino svakako vrijedi probati, meni se svidjelo. Vrlo je elegantno i profinjeno. Zanimljive osobnosti, vrlo pitko. Rekla bih egzotično, no ne mogu ga usprediti sa ostalim vinima jer nisam baš imala prilike probati dobar Debit. No znam da u ovom slučaju jedan gutljaj traži drugi,🙂 . Na nos dopiru note poljskog cvijeća, suhe marelice, vanilije, citrusa. U ustima arome tostiranog kruha i vanilije odaju dugo odležavanje na talogu i barique bačve,…

Za detaljniji opis morat ću ga ponovo probati,:)

S obzirom na komentar iz vinoteke u kojoj smo ga kupili da je vino dosta “bogato” poslužila sam ga uz tortice od lisnatog tijesta punjene lungićem, blitvom i pancetom uz ličku basu. Vino je bilo dovoljno moćno da poprati ovo jelo.

8 thoughts on “Bibich – Debit – Lučica, riserva, 2007

  1. O vinima zapravo znam jako malo, znam samo prepoznati ona koja mi se sviđaju i ona koja mi se ne sviđaju.😀😀
    Super su mi ovi tvoji osvrti, mislim da ću iz njih dosta naučiti o ovoj temi.🙂

  2. Drago mi je da ti se sviđa Andrea, ako budem imala vremena napisati ću i neke osnove tako da pomognem početnicima. Bitno je da znaš raspoznati što ti se sviđa a što ne, to je već dovoljno. S vremenom se nauči sve ostalo…S obizirom da voliš fino kuhati u prednosti si,:) -moj prvi savjet bi ti bio da uživaš u mirisima svake namirnice, i općenito svijeta oko sebe. Kad jednom napraviš “registar” mirisa u svojoj glavi, lako ćeš ih naći u vinu…:)

  3. ja stvarno ni uz najbolju volju ne mogu osjetiti sve te mirisne note u vinu iako nije da sam “mirisni” laik.
    naime parfemi su moja (tajna) strast. drago mi je zato da imam tebe pa mogu lijepo doživjeti okus vina bez da ga i probam🙂

    možda mi samo fali malo vinske vježbe😉

  4. Bilo bi mi jako drago kad bi napisala i post o osnovama. Mislim da poznavanje vina i kuhanje idu ruku pod ruku i svakako je to područje o kojem želim puno više naučiti.🙂

  5. 😉 Vježba, vježba i ništa drugo, dobro lakše je ako imaš nekoga da te poduči pored tebe dok piješ,…Možda će ti sa crnim vinom biti lakše, najlakše ćeš prepoznati arome šumskog voća, trešanja, čokolade. Naravno vino mora biti dobro-ekstraktno…a ne neka “vodica”. Evo par ne preskupih koje ti preporučam, a koji mi sad padaju na pamet…mogla bih ja u nedogled,🙂 Od bijelih možeš probati Krauthaker Chardonnay Rosenberg (Hr), Malvasiju Radovan, Trapan-ova, Damijanić-eva, Enjigi-jeva i Korak-ova vina, a od crnih možda: Trapan Syrah, Beringer Zinfandel Old Zin(California), Dingač Kirindžija, Miličić Dingač…to ti je dosta za početak,:), a sigurno ćeš nešto od toga naći, pozz

  6. O vinima ne znam ništa iako se moja prijateljica bavi proizvodnjom vina. I oni (njena obitelj) proizvode Debit! Mislim da sam davno ispala iz kondicije za pića!
    Ne znam jesi li ikada probala Debit iz kninskog odnosno oklajskog kraja! Šta misliš o tome?

  7. Snježo, nikad nije kasno za probat i naučit nešto o vinu.
    Nisam probala Debit iz okolice Knina???, a kao što rekoh sve dok nisam probala Lučicu nisam probala dobar debit. Naravno da bih voljela probati još neki, s obzirom da ova sorta i nema neku “bajnu” reputaciju, no očito da ipak donekle ima zanimljiv potencijal…

Odgovori

