Mama obaveze, tanjuri i špageti s paškom skutom i kozicama

Dragi moji, znam da se pitate gdje sam nestala ovih dana… Ako ovaj post bude pomalo kaotičan molim za razumijevanje,:) jer i u trenu dok ovo pišem oči mi se sklapaju od umora i malo mi je sve maglovito.🙂

Naime svladale me “Mama obaveze”….  ne spavam već danima (točnije: od prošlog petka) i stvarno ne znam kako sam preživjela ovaj tjedan, a da se nisam srušila negdje na putu od kuće do posla. Sve mame znaju kako izgleda kad djete krene u jaslice, vrtić… pa viroze, upale uha i sl… Ono što mi najgore pada je da sam toliko neispavana da na kraju ne mogu zaspati -i stalno se vrtim u tom začaranom krugu… I onda se ulovim onako neispavana gledati to moje malo čudo koje je napokon zaspalo i ne mogu da se ne nasmješim. Obožavam ga i kad ne mogu spavati zbog njega.🙂

U ponedjeljak smo proslavili njegov prvi rođendan i naravno da sam mu bez obzira na umor ispekla dvije torte, no o tome ću u zasebnom postu. Mogu samo reći da bez obzira što je ponekad teško, nema ničeg ljepšeg na ovom svijetu od dječjeg osmjeha. Prelijepo je biti mama.

U međuvremenu je  eno-gastro-tata počastio eno-gastro-mamu  novim setom tanjura od porculana Villeroy & Boch. I love this fine china,:) jedino što ću ih morati čuvati k’o oko u glavi da se ne razbiju,:) Predivno su jednostavni i jednostavno su predivni,:) Hvala tata,:)!

A ovako je izgledao jedan od mojih brzih ručkova od ovog tjedna (vrijeme pripreme 20 min, cijena cca 80 kn za 4 osobe):


Sastojci za 4 osobe:

1/2 kg paške ovčje skute

600 g svježih kozica

1 dl maslinovog ulja

400 g špageta

sol, papar

grana padano, ribanac – po želji

Priprema:

Očistite kozice od ljuštura tako da im prvo skinete nogice, zatim glavu -tako  će se lakše skinuti ljuskice na leđima. Izvadite utrobu (to je ona crvena ili crna nit koja se proteže duž leđa ;) )

Razmrvite skutu u jednu posudu i dodajte joj 1 dl maslinovog ulja i promješajte.  Dodajte sol i papar po želji.

Skuhajte špagete.

Popržite kratko kozice (1,2 min).

Procjeđenim špagetima dodajte 2 žlice maslinovog ulja i promješajte. Servirajte špagete na tanjure i na njih stavite pripremljenu pašku skutu s maslinovim uljem te kozice.

I to je to. Extra fin brzi ručak za polizati prste,:)

S obzirom da su kozice poprilično aromatične, a skuta masnija, uz ovo jelo potrebno je neko jače bijelo vino koje ima dovoljno svježine da “ispere” usta od skute.  Preporučam Krauthakerov Sauvignon barique ili Krajančić Pošip Intrada.

A sad dragi moji laku noć, došlo je vrijeme da se eno-gastro-mama malo naspava, :)!


13 thoughts on “Mama obaveze, tanjuri i špageti s paškom skutom i kozicama

  1. Ajme tanjuri su stvarno divni, a neke slične i ja pikiram već duže vrijeme.🙂
    Obožavam tjesteninu na sve načine, a ovako s kozicama i skutom zvuči savršeno.🙂

  2. Taniri mi se jako svidjaju🙂
    Volim jesti ovakve “stvarcice”, brze, lagane i ukusne.
    Ovciju skutu nema sanse da nadjem ali “uskocice” vec nesto slicno.

  3. no da, sad mi je lakše, mama nam se vratila sa svojim čarolijama🙂

    (a bogami i tata se “isprsio”- ako je do lomljenja – tu sam stručnjak, ništa kod mene ne traje, zato se Zsolnay vadi jednom godišnje) 😉

  4. Uhhhh, tanjuri😉 Imaju V&B krasnih primjeraka! O cijeni nećemo ;)) Meni je mačak sad za vikend skočio na pladanj za tortu sa poklopcem, okrhnuo pladanj i razbio jedan mali tanjur. Bila sam tak jadna!😦
    Ova kombinacija je odlična, jako mi se sviđa! Morati ću potražiti skutu!

  5. divna hrana, divne fotke, sokovi se uzburkali, ali ne mogu si pomoći i skomentirati da je šteta kvariti ovu divotu pravopisnim pogreškama. skuta je ovčja, a osmjeh je dječji! znam da internet i blog trpi svašta, ali, čemu?🙂
    u najboljoj namjeri…🙂

  6. @dosadna🙂 Zahvaljujem – bila sam preumorna pa nisam provjeravala tekst,:) ubuduće ću biti pažljivija. Slobodno me ispravite ako vidite koju pogrešku ponekad. Svaki komentar je dobrodošao!
    @gurwoman – apsolutno se slažem,:)
    @Tadeja – razumijem tvoju muku,:)
    @prozorudom – uf, to s lomljenjem…zato sam ja ovaj set spremila zasebno…u poseban ormarić,:) Problem nastaje polako što imam sve više takvih kuhinjskih lomljivih finih stvari, a polako ponestaje praznih ormara,:)
    @svi ostali – hvala!🙂

    1. Thanks Leeloo na povratnoj informaciji. Mi ga stvarno jako često radimo kad je sezona, često je poriluk podcijenjeno povrće, a toliko se dobrih jela može napraviti…

  7. Lijepo da si nam se vratila, @enogastromama. I te kako razumijem onaj prvi dio naslova; u sličnoj sam fazi, samo moj mišić je 7 puta veći. Razlika je što lijepo objasni što ga muči.

    Recept ću svakako probati, a i novi set tanjura je reprezentativan.

Odgovori

