Merlot, Radovan 2007

Malo selo Radovani, u okolici Višnjana jedno je od naših omiljenih vinskih destinacija kada smo u Istri. Tko zna zašto?🙂 Ima tamo jedna lijepa etiketa sa lastavicom koja mi se jako sviđa, … naravno radi se o vinima Franka Radovana. Njegova Malvazija i Chardonnay često se nađu na našem stolu. Uvijek prepoznatljiva ruka vinara provlači se kroz sva njegova vina. Čini mi se ponekad da bi i zatvorenih očiju prepoznala čijih su ruku djelo. Sa našeg zadnjeg posjeta donijeli smo i nešto novo na probu. Merlot iz mladih vinograda, berba 2007. Probali smo ga dok je još bio u bačvama i tada nam je već bio zapeo za nepce,:)

U međuvremenu se baš lijepo razvio. Na nos sortno, prevladavaju vanilija i trešnja. Vrlo elegantno. Srednje jakog tijela, lijepo strukutrirano. U ustima papreno, mineralno, uz slatkaste note svježeg tamnog voća. Tanini zreli i vrlo ugodni. Usudila bih se reći da podsjeća stilski na merlote Novog svijeta (Čile, Argentina). Provlače se blago tostirane note i vanilija, a kasnije note marmelade od borovnice.

Vrlo pitko i vrlo spicy. Moja ocijena je 8,5 od 10. Voljela bih jedino da je jačeg tijela, no ovako je vjerojatno pristupačniji široj publici.

S obzirom da nismo bili baš gladni, a htjeli smo nešto fino, onako samo za gušt -uz vino smo poslužili srneći lungić u umaku od bijelog papra. Savršena kombinacija.

6 thoughts on “Merlot, Radovan 2007

  1. Ovo stvarno zvuci kao savrsena kombinacija🙂 Koja je cena ovog vina kod vinara a koja u prodavnici, ako ga ima u maloprodaji?

  2. Za njegova vina potpisujem da su stvarno dobra. I mi smo bili pred jedno par godina, kad smo se konačno odlučili malo prošvrljati Istrom. Ovo srneći lungić i bijeli papar je već dok izgovaraš fantazija🙂

  3. Meni su svi recepti do sada super! S obzirom da sam na dijeti nije mi baš lako kada navratim ovamo (uvijek me nešto stegne u grlu, i od jela i od vina)🙂

  4. da, vrlo dobro vino..podsjeća na Novi svijet, ali ne vrišti vanilija, barrique je lijepo ukomponiran.. nekako mi se čini da zadnjih 2-3 godine u Istri se pojavilo više dobrih merlota… a Radovana se nikako ne smije izbjeći, posebno kod odabira malvazija i chardonnaya, uvijek je na visokom nivou!

Odgovori

