Mousse od bijele čokolade s marmeladom od cvijetova akacije i maslinovim uljem leccino



Dakle ovako…kad sam napravila marmeladu od cvijetova akacije, sjetila sam se Vinistre i degustiranja maslinovih ulja i finog moussa od bijele čokolade kojeg smo probali…

Evo i moje verzije moussa od bijele čokolade:

Sastojci za 4 osobe:

200 g bijele čokolade

2oo ml slatkog vrhnja

3 jaja

Priprema:

Razlomite čokoladu na kockice i rastopite je “a bagno maria” u 100 ml slatkog vrhnja.

Odvojite žumanjke od bijelanjaka.

Kad se čokolada rastopila, umješajte žumanjke metlicom( pazite da se žumanjak ne zgruša!). Miješajte dok ne dobijete kompaktnu smjesu. Skinite s vatre i ostavite da se ohladi.

Ostatak slatkog vrhnja izmiksajte u šlag i dodajte ga bijeloj čokoladi kad se ohladila.

Izmutite bjelanjke u snijeg sa prstohvatom soli. Pažljivo promješajte snijeg od bjelanjka s ostatkom smjese.

Stavite u frižider na 5-6 sati.

Za posluživanje: stavite 1 žlicu marmelade od cvijetova akacije, žlicom za sladoled izvadite dve kuglice moussa od čokolade na tanjurić. Prelijte sa malo maslinovog ulja leccino…

Eto tako to izgleda kad eno-gastro-mama eksperimentira u kuhinji. Eno-gastro-tata i eno-gastro-gosti su bili zadovoljni. Sve su smazali,…🙂

Ja bih uz ovaj desert poslužila Malvaziju Istarsku slatku od Benvenutija (vino od prosušenih bobica).

12 thoughts on “Mousse od bijele čokolade s marmeladom od cvijetova akacije i maslinovim uljem leccino

  1. za ovaj moousse poslužen s maslinovim uljem sam sigurna da bi mi se jako svidio, i sama sam napravila mousse, jest malo drugačije, od tamne čokolade i Earl Grey-a, i poslužila ga sa par zrnca soli i kapljicama extra djevičanskog maslinovog ulja, dosta izražajnog okusa, sad nemam pojma da li je baš ta vrsta pasala, ali nisam imala drugog..🙂

  2. Mrak! super! u biti me sad ova marmelada više zaintrigirala. Mousse i sam radim na 100 načina, ali ovakva kombinacija izgleda super. ja bi predložio prošek i to Hektorovich od Tomića, jedini dobar prošek u Hrvatkoj. malo nježne gorčine i neprovreli šećer bi mogli biti zanimljivi s ovakvim jelom. ako bi prošek bio prejak, onda recimo Muškat Kabola.🙂
    kao i uvijek, krasne slike, nemam riječi.🙂
    pozdrav

  3. Joj kako mi se ovo sviđa ali di ću nabavit ovo ulje?!😀😀
    Bojim se da bi moje domaće maslinovo ipak bilo prežestoko u ovoj kombinaciji.
    Inače obožavam moussove i ovo mi zvuči tako delikatesno da obavezno moram isprobati.🙂

    1. Ako hoćeš mogu pogledati u Rijeci da li ga imaju. Inače ove male bočice imaš za kupiti u Merkatoru (tamo gdje im stoje delikatesne stvari). Probaj probaj, stvarno je fino. Možeš umjesto leccina staviti i ascolana tenera. Isto će biti super.

      1. kad dodješ u Istru javi se da ti dam bočicu mog Leccina. požuri se jer nema ga još puno, na žalost radimo ga samo za nas i prijatelje. osim Leccina, 100% Buža bi išla još bolje uz ovaj desert sa svojim cvjetno travnatim mirisima. meni je Buža definitivno kraljica istarskih ulja, elegantna, profinjena, prava dama.

      2. Javim ti se kad budemo ponovo u Istri pa se dogovorimo:). Za bužu imaš pravo, i sigurno bi pasala uz ovaj desert, no na žalost nisam imala buže doma,:) pa je odluka pala na leccino.

  4. Pozdrav Gogi,kako mogu doći do tebe i do maslinovog ulja ove sorte? slijedeći tjedan idem za Istru
    hvala

Odgovori

