Kartolina iz Istre, Dani otvorenih vinskih podruma u Istri i nekoliko proljetnih detalja,:)

Malo smo feštali ovaj vikend.

U subotu- Buzet. Red sunca, red kiše, red šetnje, pa red zabave, red ića i pića…:)

U nedjelju- Poreč. Dani otvorenih vinskih podruma u Istri. Pa kad smo već tamo…svratili smo malo do sela Radovani i Kosinožići. Da nismo morali popodne na put, vjerojatno bi još negdje svratili…🙂

A ovo su “suveniri” iz Istre. Ako Vas baš zanima što je u kutijama: Radovan- Malvazija i Chardonnay, Roxanich- Rose.
Živjeli!🙂

Evo i nekoliko proljetnih detalja iz Istre. Uživajte!

10 thoughts on “Kartolina iz Istre, Dani otvorenih vinskih podruma u Istri i nekoliko proljetnih detalja,:)

  1. krasno!nisam još bio kod radovana, ali morat ću!🙂
    ja sam bio na Vinskim igrama u Jaski.

    1. Super, znači očekujem report,:). I da, moraš ići kod Radovana,:) Svakako moja omiljena destinacija za svježu malvaziju i chardonnay iz godine u godinu. Ako budeš u ovim krajevima javi se…!

  2. Predivne fotke! Ja na žalost ove godine sam morao preskočiti otvorene podrume zbog neodgodivih poslova u našem starom i tek rođenom masliniku. Masline cvatu i treba ima bor, šta ćeš! a imao sam velike planove šmrc šmrc
    Nego, jesi probala mix belo iz 2008 od Roxanicha direktno iz bačve? Bio sam kod njega prije mjesec i po, i njegov ljubazan enolog iz Kastva mi je dao probati sve živo. Upravo pišem poduži članak. Mislim da će od toga biti nešto jako zanimljivo za godinu dvije, volim da su u Istri počeli radi vina sa više sorata. Unutra je malvazija, chardonnay i pinot bijeli.

    1. Hvala Gogo! Masline su bitnije u ovom trenu, samo ti njih čuvaj- zapravo mazi i pazi, a kod vinara možeš uvijek kad uloviš vremena.🙂 Jesam probala sam taj mix (samo je dečko koji nas je proveo tamo rekao da je to mix od 9 sorti? da ima unutra i malvazija i chardonnay, mislim 2 pinota i tocai…ne sjećam se više…Bio mi je ok, stilski podsjetio na Ottocento, ali mi je ottocento bolji i moćniji,:). S time da mi je super da je netko počeo raditi i nešto drugačije u Istri, i nadam se da će se s vremenom još biti takvih poput njih. Meni je njihov roze baš lijepo “legao” pa smo išli po njega . Ali moram otići ponovo do njih jednom jer ovako kad ima puno ljudi nema vremena baš za detalje i sve je nešto nabrzaka, a i nama se žurilo… Meni se najviše taj dan svidio Chardonnay 08. Ostala su dobra, vrlo mirisna, uglavnom srednjeg tijela, kako ti kažeš bit će to dobra priča za nekoliko godina… Još mi je lijepo legla i jedna bačva s refoškom,:). Morati na miru probati ponovo da steknem konačan dojam…Nikakve brzoplete zaključke ne dajem,:) A veselim se tvom članku! Pozz

  3. imaš pravo, u mix belo su stavili sve od bijelih sorata šta imaju, osim malvazije, chardonaya i pinot bijelog, čak i one eksperimentalne – friulano (nekad se zvao tocai friulano), rajnski rizling, glera (prije se zvao prosecco i verdicchio. bit će to laganija priča od ottocenta bijelog (koji je za moj ukus prealkoholan, s premalo svježine), živo me zanima kako će ispasti.
    osim Rozea koji je definitivno za klasu iznad svih ostalih u Hrvatskoj, meni se sviđa i Merlot 2005. ok, volim ja više da ljudi rade autohtone sorte tipa teran i refošk, ali lijepo je vidjeti jedan Merlot iz Istre u pravom Bordeaux stilu, miriše na višnje, kožu od cipela, barut a nije zeleno vegetalan kao svi ostali. najvažnije, ne osjeti se drvo iako je stajao par godina u baricima. Drvo je tu samo da evoluira vino a ne da mu daje aromu, a tu naši vinari često griješe.

    1. @Gogo -Voljela bih probati te eksperimentalne sorte i zasebno vinificirane . To mi je uvijek drago probati…
      Vidim da se i ti slažeš za roze,:)
      Što se Ottocenta tiče on definitivno nije svjež,:) i pomalo je “hardcore”, mi kad ga pijemo – onda ga obično popijemo samog bez hrane baš zbog toga.

      I mene zanima kakav će rezultat biti s tim mixom od Roxanicha na kraju. Merlot 2005 nisam imala priliku probati.
      Što se drva tiče slažem se s tobom, i naši vinari često pretjeraju s time…
      Kao što rekoh mislim da će Roxanich biti zanimljiva priča kroz nekoliko godina, jer već sad obećava. Nadam se samo da cijene neće otići u nebo nego da će ipak ostati pristupačne…

    2. Poznata je to situacija s drvom i ne samo kod naših vinara, a obzirom na dobru prođu na tržištu “overoaked” vina postala su stil koji stimulira vina maskirana hrastom.
      Postoji i druga krajnost “overfruit” vina koja pretjeruju s voćnosti. Europljani još uvijek donekle znaju što valja, a Istra je bez daljnjeg dio StaroSvjetske ponude sa specifičnim, ali općepoznatim i autentičnim sortama jer terroir je uvijek na cijeni. Ovaj Merlot koji si opisao je Roxanichev?

      1. Da, merlot je Roxanichev, meni njegovo najbolje crno vino, jednostavan stil bez kompliciranja, s dosta kiselina, ugodni tanini.
        S druge strane SuperIstrian, blend Terana, Borgonje (Gamay) i Merlota me razočarao, puno mirisa, jaki okusi, ali bez povezanosti, elegancije i priče koja te vodi u nepoznato🙂

Odgovori

