Fior di zucca u tempuri punjeni sa ricottom, slanim inćunima i kaparima


Evo jedan fini appetizer. Sezona je tikvica pa tako i njihovih cvjetova koje možete povremeno pronaći na placi ili na nekom polju od susjeda koji ih ne bere,:) … S obzirom da ih ja imam u vrtu u Istri koristim priliku svaki put kad sam tamo da ih uberem i spremim. Berite ih rano ujutro ili uvečer jer se preko dana zatvore pa ih je teško čistiti…

Sastojci za 4 osobe:

20 fior di zucca (cvjetovi tikvica)

20 gr ricotte

10 slanih inćuna

3 jušne žlice kapara

1/2 čajne žličice mljevenog zelenog papar

sol

maslinovo ulje

2 dl mineralne vode

cca 100 gr brašna

Priprema:

Pažljivo izvadite tučke iz cvjetova da tako da ne oštetite cvijet. Očistite i operite. Osušite na  papirnatom ručniku.

Pripremite punjenje. Zdrobite vilicom ricottu. Dodajte joj 2 žlice maslinovog ulja. Očistite slane inćune od kostiju i nascjeckajte ih na komadiće veličine cca 1 cm. Dodajte 3 žlice kapara i pola čajne žličice svježe mljevenog zelenog papra. Sve dobro izmješajte.

Žličicom pažljivo napunite cvijetove. Zavrnite lagano rukom gornji dio cvijeta da smjesa ne bi ispadala.

U padeli na jakoj vatri zagrijte pola deca maslinovog ulja.

Dok se ulje grije pripremite smjesu za tempuru. Sa 2 deca hladne mineralne pomješajte brašno dok ne dobijete kompaktnu smjesu. Kad se ulje zagrijalo umočite jedan po jedan cvijet u tempuru i stavite frigati u maslinovo ulje kratko s obje strane.

I to je to…Vrlo jednostavno tradicionalno jelo…Dobar tek!

10 thoughts on “Fior di zucca u tempuri punjeni sa ricottom, slanim inćunima i kaparima

  1. Kad covjek ovako cita i gleda neko vrijeme ovdje sto ti to radis u kuhinji, cini mi se, ako smijem, da postoje neki lajtmotivi. Totalno no-frills approach (u jednom jako dorbom smislu: I sooo approve!), odsustvo bilo kakve muljazhe i “atomizacije”, izvornost, tradicija, jednostavnost i cistoca ideje (vezano na to mozda cak odredjeni minimalizam koji prezhe od makar i same naznake suvishnog), i ocita vjera u to da je harmonija boja i oblika u tanjuru mnogo vishe od vizualnog efekta. Gotovo Mondriaan-ovski. Briljantno.

  2. Tikvice su mi omiljeno povrće ali još više od tikvica volim njihove cvjetove i to baš ovako spremljene. Kad sam bila mala baka i tetka su mi gotovo svaki dan pohale cvjetove. Toliko sam ih puno jela da su njih dvije danonoćno kukale kako ću ima izist svo cviće i neće im ostat ni anke jedna tikvica.🙂
    U Zagrebu nemam gdje nabavit cvjetove tikvica tako da ih nisam godinama jela, a ovaj recept mi baš budi uspomene.🙂

  3. @Buonsangue thanks,🙂 dobro si opisao moju kuhinju do same srži – I’m impressed! Wow! Recimo Modern, minimalist but still traditional and tasty,:P

  4. Ja naprosto obozavam przena cvetove od tikvice. Hrskavo spolja, a kremasto iznutra, ma fantazija. Ja sam nekoliko puta pravio slican recpet, al’ punjen kozijim sirom. Tempura je odlicana smesa za przenje, mnogo ‘laksa’ i hrskavija nego nama vise poznatije zapadnjacke smese i tecna testa. Moja cimerka koja je takodje kuvar i poreklom iz Japana me ja naucila da u tempura smesu uvek dodam odredjenu kolicinu kockica leda, nebili na taj nacin finalni proizvod bio jos hrskaviji i takav ostao duzi period nakon przenja. Takodje umesto obicnog brasna ja korsitim pirincano brasno, koje smatram da daje bolju teksturu finalnom proizvodu.
    Pozdrav i pohvale na fantasticnom postu.

    1. Hvala Miroslave, drago mi je da ti se sviđa post. Što se tempure tiče definitivno se slažem s tobom i ovo s kockicama leda je odličan savjet da se održi što duže hladna smjesa pogotovo u ovim toplim danima. Ovo što si rekao s “pirinčanim brašnom” ću svakako probati.

    1. zanimljiva kombinacija.
      U tempura smjesi pečem “prazne”cvjetove,a punjene složim na svježe rajčice i kratko zapečem u pećnici.
      Ovo je “sve u jednom”.
      kakao u vrtu imam obilje cvjetova tikvica – probat ću.

Odgovori

