Bruschetta sa svježim šampinjonima i grana padanom

Borim se s nedostatkom vremena tako da ćete morati počekati još malo dok ne krenem ponovo objavljivati češće  recepte i dojmove o vinima na eno-gastro-mami… u zadnje vrijeme  se borim s brdom posla (sezona radova) i prehladama mojeg sinčića. Puno postova mi stoji u draftu i čekaju ulovim vremena da ih dovršim…

U međuvremenu mogli ste pratiti i dio mojih recepata na Zdravoj Kravi koji se objavljuju jednom do dvaput tjedno (srijeda i nedjelja) u rubrici Guštaj s Marinelom.

Ne znam kako vama, ali meni je već dosta ove kiše, nek bura više zapuše…

Jedino dobro je što se nađe gljiva na placi, od šampinjona, bukovača lisičarki i drugih.

Volim pojesti svježe vrganje i/ili šampinjone na salatu pa od tud i inspiracija za ovo brzo i jednostavno predjelo.

Sastojci za 4 osobe:

200 gr svježih šampinjona

Maslinovo ulje

Aceto balsamico

Grana padano

8 kriški integralnog kruha

Sol, papar

Malo salate rige

Očistite šampinjone, nasijecite na tanke fete debline 1 do 2 mm. Pomiješajte sa malo maslinovog ulja, aceta balsamica te dodajte sol i svježe mljeveni papar po želji. Pazite da ne slomite tanke fete šampinjona. Ostavite da odstoji kratko dok ne pripremite ostatak.

U međuvremenu narežite tanke fetice sira grana padano.

Kriške kruha natopite s obje strane s malo maslinovog ulja i stavite u zagrijanu pećnicu na 3 minute.

Na tanjur stavite malo rige, kruh i na njega pripremljene šampinjone i grana padano.

I to je to,

A vino? …popili uz bijelo- „Moj otok“ od D&Ba,🙂

8 thoughts on “Bruschetta sa svježim šampinjonima i grana padanom

  1. ajde fala bogu živa si!🙂 samo neka vrli momčić ozdravi pa da mama opet udari po postovima!

    1. E moj Wine…fala bogu živa i zdrava,:) i maleni je danas već bolji, još da udarnički odradim idućih 10 dana i onda bi trebala malo odahnuti,:) i …izbacit sve te postove u javnost,:) Pratim te naravno redovno samo ne stignem uvijek sve iskomentirat, hoću hoću,:)

  2. Eto i tebe konačno! Pratim te ja i na “Zdravoj kravi” ali fališ mi na blogu, fali mi ova interakcija kroz komentare.🙂
    Jako mi se sviđa ova kombinacija i isprobati ću je.
    Inače kod nas ne pada kiša ali je tako bolesno toplo da jedva čekam pravu zimu i temperature ispod nule.🙂

    1. Andrea drago mi je da sam ti malo falila,:) I meni fali blog – komentari – interakcija…bit će vremena i za to ponovo. Mislim da ti se danas ostvarilo ono – ispod nule,:)…ja kad sam se popodne vraćala doma padao je snijeg, a sad je sve bura raščistila i sutra napokon sunce…i mogu stavit robu prati he he,:)

Odgovori

