Kad bebach mijesi kruh,:)

Već se neko vrijeme dok kuhamo, pripremamo kolače, mjesimo kruh i naš sinčić se igra sa padelama, pravi se da miksa “čaće” – u prijevodu kolačiće.🙂 Nekoliko se puta već igrao s tijestom od kolača, kruha i pašte. Pažljivo prati sve što mama i tata rade s tijestom i onda on pokušava. Zabavno ga je gledati. A i vidimo da i on uživa u tome što su ga mama i tata uključili u pripremu.

Ovo gore na slici je mali krušćić koji je moj sin zamijesio (sada ima 20 mjeseci). Njegov prvi kruh,:) Mama i tata se ponose kako je dobro ispao. Naravno da je jedva dočekao da se ohladi da ga popapa,:).No kako voli podijeliti svoje veselje i s drugima dao je i mami i tati komadić “kuv-a” da probaju.

Mama i tata obožavaju svog petit chef-a.🙂

5 thoughts on “Kad bebach mijesi kruh,:)

  1. Sva sam se raznijeznila🙂 prelijep mali hljebcic. I moj sincic voli da mjesi tijesto kada i mama to radi🙂 Ma preslatki su u tome svom trudu da rade sve sto i mi ili dok nam nesto pomazu i trude se da budu korisni.
    Pusa za petit chef-a.

  2. super za mrvicu napredniji je od mene, a to je teška muka :-)u svakom slučaju post kad bebach mijesi kruh mi je najbolji.

    p.s. izvlači iz šešira galantnije je, preporučam se za malu majicu baš bi mi bila taman :-)))

Odgovori

