Giveaway – eno-gastro-mama daruje

S obzirom da se uskoro bliži godina dana od kad se rodila ideja za ovaj blog  – odlučila sam darovati dvoje čitatelja prikladnim eno-gastro-mama majicama (vidi sliku).

Zahvaljujem svima koji me čitaju i svim predivnim ljudima koje sam upoznala putem ovog bloga….

Da ne duljim:

Sve što trebate učiniti je ostaviti jedan komentar na ovaj post u kojem ćete navesti koji vam je post u 2010 godini bio najdraži na blogu eno-gastro-mama.

Komentare možete ostaviti do 05.02. 2011 do 20 sati.

Dobitnika/dobitnicu odabrat ću slučajnim odabirom. Svakom komentaru biti će dodijeljen jedan broj. Broj će biti zapisan na papir koji će se presaviti i staviti u kutijicu. Slučajnim odabirom  izvući ću broj…Slike s izvlačenja objavit ću na blogu.

Ostavljajte komentare i sretno!!!!

Lijep pozdrav svima

eno-gastro-mama

59 thoughts on “Giveaway – eno-gastro-mama daruje

  1. 2o. i 21. srpnja – najdraži dani- bome smo se najeli cvijeća, bilo je ludoooooo romantično❤

  2. I ja bi majicu!🙂
    Teško mi je reći koji mi je post bio najdraži jer ih bilo puno odličnih. Ali evo na brzinu bi izdvojila pohane cvjetove tikvice od 21. srpnja. Pohani cvjetovi su jelo mog djetinjstva koje više nemam priliku jesti jer nemam vrt s tikvicama, a ti si me vratila u te dane.🙂

  3. Smrznute smokve eno-gastro-mame!🙂 odlična fora s kojom ću se pravit važan sljedeće ljeto!🙂

  4. Hmmm za sad nisam puno toga probala napravit, ali mogu reći što mi je najveća ovisnost: Božićni keksi od cimeta i meda😀
    Iako smo pojeli cijelu dozu od kojih 5-6 plehova, odmah sam došla u iskušenje za zamijesim još jednu!

  5. Najdraži mi je Pomi kaki- zimski sladoled i žele sa podlogom od sirupa od mandarina.Obožavam sladoled bez obzira na godišnje doba!

  6. Vrlo lako sam se odlučila za ““Obična” pita od jabuka i “glog”” – obožavam sve sa jabukama🙂

  7. Fior di zucca u tempuri punjeni sa ricottom, slanim inćunima i kaparima.. Probala sam napraviti, i iako nemam baš iskustva u pripremi jela, uspjelo je..😀 Predivan okus.. Hvala na receptu.😀

  8. meni je pregenijalno kako izgleda ona Panna cotta s koprivama i oslić s porilukom…koja ideja….

  9. “Fior di zucca u tempuri punjeni sa ricottom, slanim inćunima i kaparima”
    Prije par godina jela sam ovo jelo na odmoru, kad sam vidjela ovaj recept sjetila sam se svih lijepih trenutaka.

  10. Najbolji članak, a ujedno i recept bio mi je definitivno “Kobasica od čokolade”. Inače moja majka već godinama pravi taj kolačić ali u “klasičnom” obliku (u običnoj tepsiji za kolače). Vidjevši ovdje fotku čokoladne kobasice naprosto sam se “zaljubila” u nju na prvi pogled…Odlučila sam napraviti ovaj kolač-kobasicu potajno da majka i ostali ukućani ne vide što spravljam…i tako sam jednog poslijepodneva servirala finu, tanko narezanu kobasicu na stol kako bi se malo “osolili”…hahahha bio je to opći smijeh, kad su shvatili da je riječ o slatkoj kobasi, a ne finoj domaćoj slavonskoj, paprenoj kakvu inače svakodnevno jedu i degustiraju… :)) Njihovom oduševljenju nije bilo kraja…sad napokon imamo i slatki slavonski kobasičasti proizvod…Hvala Eno-gastro mami na tome! ;))

  11. Bruschetta sa svježim šampinjonima i grana padanom
    zbog toga što sam isprobala i izuzetno mi se svidjelo jer je jednostavno,a iznimno ukusno.

  12. Najdraži post : Smrznute smokve eno-gastro-mame mi izgleda odlično, čini mi se kao izvrsna kombinacija. Izgleda super ukusno, slike su fenomenalne. Čim sam pročitala, dobila sam inspiraciju da i ja isprobam ovaj f-a-n-t-a-s-t-i-č-n-i desert…

  13. Definitivno “Smrznute smokve eno-gastro-mame” – samoj mi nikad ne bi pala na pamet takva dobra ideja🙂

  14. Dagnje u umaku od putra, slatkog vrhnja, češnjaka i šafrana

    Mmmm sjeti me na ljeto….🙂

  15. nama su najzanimljiviji bili keksi od meda i cimeta smo ih pravili bez meda ali u svakakvim oblicima :)))

  16. Najdraži post Pomi kaki- zimski sladoled i žele sa podlogom od sirupa od mandarina.
    Jako dobar recept🙂

  17. Hm, što mi se nije dopalo je lakše pitanje! Sve vezano za hranu je vrhunsko, od pancete i vina do ribica. Omiljeno voće-smokve. Nikad ne bih čula da se mogu zamznut da vas nema, a nije loše jesti zimi smokve,mmm. Mogla bih nabrajati većinu vaših jela, ali ću vam samo zahvaliti i zamoliti da nastavite u tom tonu. Hvala na svemu!:))

  18. Meni su curile sline kad si postala predivne slike još predivnijeg pršutića…najslasnija slika sendviča da ga odmah sa slike zagrizem je pršut na pomidorima na feti kruha. Tako i ja odrežem malo deblje pršut pa guštam…
    Mljac
    ”I ja bin svirja tu kanconu vrah me zel ako ne bin da mi je gudalo nož a pršut vijulin…”

  19. Meni nekako je bio najdraži post iz listopada sa slikama marunade u Lovranu pošto sam djetinstvo proveo u tom gradiću i vežu me lijepe uspomene za Lovrana!

  20. Sretna što vidim toliko komentara, stvarno, ali stvarno, veliko hvala što me čitate. Presretna sam zbog toga…Skoro sam se rasplakala od sreće čitajući vaše komentare.

  21. Vec dugo nisam probala nesto tako fino – Panna cotta s kavom i čokoladom – a ja stvarno ne volim okus kave…

  22. Najdrazi mi je bebach koji kuha jer i ja imam sinčića kojem su 2 godine i ove godine smo prvi put zajedno radili kolače i dok sam čitala o malo cheefu vidila sam svog malenog u toj priči🙂

  23. Prekrasno! Gejzir pozitivne energije! Samo tako nastavi!🙂
    Kao stari(mladi) purger, biram grah sa zeljem ili “repa i fažol”🙂

  24. ima tu svašta interesantno posebno moram pohvalit božićne keksiće koje sam isprobala
    aliiiii ono što me najviše zaineresiralo nije ni slatko ni slano već ove predivne fotke s flickera ja evo par mjeseci pokušavam nešto naučit o fotografiji al često ne uspije sve onako kako želim jedno u glavi drugo na slici a onda vidim ove fotke upravo onakve kakve sam si zamislila🙂

  25. Najdraži – pa teško se mogu odlučiti, jer mi je puno toga bilo super – možda ipak pohani cvjetovi tikvica – super, super, super

  26. Ako bi morala izdvojiti onda -Marmelada od cvijetova akacije.
    Puno korisnih informacija,puno divnih slika, odličan blog. Svako dobro i puno novih postova želim :)))

  27. Kasno sam se uključila u čitanje bloga i pripremu ponekih recepata prikazanih u njemu (nadoknadit ću propušteno). Najbolji blog mi je bio onaj koji opisuje izradu kisele repe sa fažolom (onaj sa kosti od pršuta i susjedima, i loncu dovoljno velikom da ostane i za sutrašnji ručak). Naime, u to doba sam bila u visokom stupnju trudnoće ( u međuvremenu sam rodila, treće dijete, dečka, već ima 10 dana) i jako mi je pasalo kiselo. Ne trebam ni reći da sam se doslovce ubila u repi, s time da uvijek kad kuham bilo kakvu maneštru, pri serviranju istostiram par fetica kruha, za toćati, i za prste polizati…jedva čekam kad ću opet jesti kiselu repu

  28. Priznajem, cura me natjerala da i ja pokazem svoje “umijece” u kuhinji i sasvim “slucajno” ukazala na ovu stranicu. Kao i svaka cura obozava slatko pa sam ja probao napraviti tartufe od čokolade (Truffes au chocolat)- nisam se bas proslavio, ali cura je bila sretna – vise me ne tjera da idem u kuhinju, osim ako treba oprati suđe xD

  29. Tartufi od čokolade (Truffes au chocolat) – meni jedna od najdražih slastica, a i ovo jedan od najboljih recepata🙂

  30. Težak izbor, ali biram post “Mousse od bijele čokolade s marmeladom od cvijetova akacije i maslinovim uljem leccino”. Ne znam ima li to kakve veze, ali par dana nakon što sam to napravila, dragi me zaprosio… Ima nešto u tom mousseu!

  31. Suprug i ja često puta pratimo Vaše postove,no on kao veliki zaljubljenik u hranu,gotovo svakodnevno.Posebice nam se dojmio post ,,Repa sa grahom,kobasicama,pancetom…mljac koji obožavamo i često sparavljamo u ove hladne zimske dane.
    Također volimo vaše članke vezane za renoviranje stambenog prostora,u kojima smo pronašli pregršt ideja koje smo primijenili u vlastitom domu.
    Želimo da i ove godine budete jednako zanimljivi,korisni i posebni. Monika

  32. Panna cotta s kavom i čokoladom… = konkurencija mom inače omiljenom desertu s kavom -tiramisuu :):)

Odgovori

