Braun Multiquick3 MR 320, o miksanju, o prehrani beba i male djece, maslinovo ulje i juha od mrkvice…

S obzirom da sam mama sina od nepune dvije godine i da svakodnevno kuham za cijelu svoju obitelj izuzetno su mi bitna kvalitetna kuhinjska pomagala. Kao što već znate povremeno vam preporučim neke od meni zanimljivih proizvoda. Danas preporuka za mame i tate.🙂

Nedavno sam dobila na probu novi BRAUN Multiquick 3 MR 320 Baby štapni mikser.

Ja, takva, kakva jesam krenula sam odmah u testiranje. S obzirom da sam nedavno uspjela „srediti“ –dva štapna miksera i stalno sam njurgala kako još nisam našla jedan po mojoj mjeri ovo mi se učinilo vrlo zanimljivim prijedlogom.

Pohvalno je kad proizvođač istraži potrebe i zatraži feedback o iskustvima u korištenju njihovih proizvoda.

Ajmo sad konkretno.

Kao prvo kad sam ga izvadila iz kutije prvo što sam primijetila bila je robusna ali vrlo mekana drška miksera- za koju se kasnije ispostavilo da je zato s njom vrlo ugodo raditi. Osim standardnog nastavka štapnog miksera tu je i duga praktična posuda za miksanje te nastavak za sjeckanje.

Mikser i nastavci su po meni savršeno odabrane veličine – maleni su ali ne premaleni, stanu bilo gdje. Ono što je bitno kod miksanja hrane za bebe i malu djecu je što se koriste uvijek jako male količine svježih namirnica. Obroci se spremaju više puta dnevno i uvijek moraju biti svježe pripremljeni, pa je bitna i praktičnost uporabe i brzina, sastavljanja i rastavljanja. Iz tih su razloga veliki mikseri i posude jako nepraktični . Ovo govorim iz osobnog iskustva.

Zašto je još praktična ova veličina miksera i uska dugačka posuda? Zato što često pripremam fine umake, viniagrette, aromatizirana maslinova ulja raznim začinskim travama itd, a za što mi je isto tako praktičnije- brže i bolje procesirati s manjim štapnim mikserom ili sjeckalicom i na taj način dobijem finije teksture. Da ne ostane sve na riječima evo i slika od jednog dijela pripreme jela s ovim mikserom.🙂

Slika 1: Priprema viniagrette-a (sastojci reducirani temeljca od artičoka, maslinovo ulje i condimento balsamico bianco)

Slika 2: Teleća plećka pečena u karameliziranom luku na putru, na tortellinu punjenom s artičokama na podlozi od viniagrettea i aromatiziranog maslinovog ulja (dio recepta preuzet iz knjige velikog chefa T. Kellera, ostalo smo improvizirali zbog nedostatka namirnica)

Slika 3: U nedostatku stroja za mljevenje mesa poslužili smo se sjecaklicom na laganim okretajima. I uspjela je iznenađujuće dobro odraditi posao “mljevenja” janjetine.

Slika 4: Špageti sa šugom od janjetine i paškom ovčjom skutom

Slika 5: Priprema umaka od salate potočarke i maslinovog ulja

Slika 6: Srdele s potočarkom i palentom. Recept možete pronaći ovdje

Testirala sam ga ukupno tri tjedna i pokazao se dobar za sve što sam spremala. Ono što me oduševilo je što je vrlo tih u radu (tako da ako beba spava nećete je probuditi osim ako imate jednog koji sve čuje i kad spava kao što je moj sin, :)) A osobito je fasciniran zvukom miksera ili kako on kaže „mice“ pa mi je bitno da je što tiši i da ne moram otići na drugi kraj stana i pozatvarati sva vrata kad nešto miksam.

Slika 7: Sjeckanje badema za amarette

Braun Multiquick3 MR 320 ima 450 Wati i dvije brzine. Sa cijenom od oko 380 kuna po meni vrlo dobar omjer cijene i kvalitete.

Odvojivi štapni nastavak može prati u perilici mada meni to i nije tako bitno jer se za čas ispere pod mlazom tople vode.

Ovaj mikser s obzirom da je vrlo pogodan za pripremu dječjih kašica ima i još jedan zanimljiv dodatak a to je vodič s receptima i savjetima za prehranu beba koje je Braun pripremio u suradnji s Marion Noble, stručnjakinjom za dječju prehranu (preveden je na hrvatski jezik). Na web stranici od BRAUNa možete pronaći još zanimljivih recepata za bebe i malu djecu između ostalog i ovaj pdf od 80 stranica na engleskom jeziku: Recepies for your baby and toddler.

Vodič je dobro pripremljen i svakako će koristiti „novopečenim“ roditeljima – s time da bih ja preporučila umjesto biljnog ulja koristiti maslinovo ulje,🙂 (mora progovorit Mediteran iz mene, :)). Ja sam u prve povrtne kašice mom sinu odmah krenula stavljati maslinovo ulje. On ga je itekako dobro prihvatio. Postepeno u prehranu uvodite namirnice. Prvo voće, pa povrće, a zatim meso ribu i sir. Naravno kod uvođenja u prehranu bebama svake nove namirnice, pa tako i maslinovog ulja prvo krenite sa malim količinama da vidite da li mu/joj odgovara ili da se ne bi pojavila kakva neželjena alergična reakcija. Ovdje je jedan dobar članak vezan uz bebe i maslinovo ulje: “Bebe rastu bolje uz maslinovo ulje”

Kod miksanja hrane za bebe- kod uvođenja prvih kašica u prehranu nakon 6 mjeseci prvo krenete s miksanjima na visokim brzinama kako biste dobili što finije kašice. No ne zaboravite na važnost žvakanja hrane. Kad se dijete priviknulo na prve kašice postepeno uvodite i komadiće hrane. Dijete se mora naviknuti na teksture hrane i mora savladati vještinu žvakanja. Žvakanje utječe na razvoj govora i ujedno je i ugodna masaža koja olakšava nicanje zubića. Kad se p miskajte djelomično na laganim brzinama da ostane tekstura hrane ili pak dio izmiksajte a dio izribajte ili zgnječite vilicom pa sve zajedno promiješajte . Također neka beba jede barem jedan obrok za stolom s obitelji. Dajte joj/mu malu žlicicu da se igra s njom. Jesti će bolje i gledat će kako drugi jedu i tako učiti. Slušati će što se priča i naučit će bolje komunicirati. Od devet mjeseci na dalje možete potaknuti svoju bebu da pokuša sam jesti: dajte joj žličicu dok je vi hranite drugom. Biti će hrane po svuda, ali ćete uživati i vi i beba,🙂. Moj sin od dvije godine samostalno jede žlicom i naravno da se još može naći hrane po svuda ali napredujemo,🙂 . Ni jedan ručak ne može proći, a da on nije prvi za stolom sa žlicom u ruci. „Papati, piti!“

Evo i jednog recepta koji mogu jesti i jednogodišnjaci.

JUHA OD MRKVE

Moj sin obožava juhu od mrkve.

Prvo stavite kuhati temeljac: U oko 2 litre vode stavite kuhati 4 mrkve na komadiće veličine 1 cm, 1 luk i 1 poriluk i 1 pasternjak. Sve se kuha oko pola sata bez poklopca neka dio vode ispari. Temeljac ne solite. Zatim izvadite povrće iz temeljca. Dok se kuha odstranite žlicom prljavštinu koja se lovi po površini tako da ostane bistar temeljac. Temeljac procijedite kroz fino sito ili gazu. Skuhanu mrkvicu odvojite od ostalog povrća i stavite dvije trećine u posudu za miksanje. Dodajte 1 litru temeljca i malo soli. Izmiksajte štapnim mikserom. Mlaku juhu poslužite u tanjur, dodajte nekoliko komadića mrkve i malo maslinovog ulja. I to je to,🙂

Imate li kakvih pitanja?🙂

4 thoughts on “Braun Multiquick3 MR 320, o miksanju, o prehrani beba i male djece, maslinovo ulje i juha od mrkvice…

    1. Moram napomenuti da je ovo neovisna recenzija. Da mi nije bio dobar ne bih se raspisala toliko o njemu, a vjeruj mi imam miksera raznoraznih doma…, uz užasnu tendenciju razbijanja istih zbog prečeste uporabe i svakakvih eksperimenata,:). Još bih si naravno za neke druge veće stvari prijuštila i jedan KitchenAid,:) ali ovaj mi je baš po mjeri za moje umake kao što sam napisala.

  1. Ništa bez štapnog miksera, jao, što sam sve miksala sa svojim, mislim da je čak bila riža u pitanju, jer sam htjela napraviti brašno :DD Moj još uvijek odlično funkcionira, razmotrit ću kupnju ovog kojeg ti predlažeš, kad se ovaj razbije ili pokvari.🙂 Članak je odličan, vjerujem da će koristiti mnogim mamama.🙂

    1. Hvala Nevena,:) To sa rižom i brašnom sam i ja probavala,:). Recimo da mi je bolje uspjelo s kestenima no taj recept moram doradit kad im bude sezona🙂.
      A da sam se raspisala – jesam,:) nadam se da će nekom biti korisno. Lp, EGM

Odgovori

