Jedan mali zeko…

Mogao je to biti i uskršnji zeko, ali eto nije,:) bio je to samo običan zeko kojeg smo pojeli za desert jednog utorka.Ono kad doma nema ničega, a ne da ti se ići do dućana, a ni previše vremena izgubiti na pečenje kolača jer si umoooorrrrnaaaa….

Sjetila sam se jogurta koje smo kao djeca jeli u u školi za marendu – onih iz doba Juge  kad bi ti teta kuharica dala običan bijeli jogurt i nekoliko žlica šećera i eto školskog deserta.

OK, povremeno je tu bila i jedna žuta jabuka,:). Ako si imao sreće možda si dobio i dvije. Moja generacija će znati o čemu govorim,:).

Ovo je zeko od 200 g jogurta (Latus), 30 g šećera, zamrznut…A ovo okolo su komadići lješnjaka. Moram reći da sam se na tren vratila u djetinjstvo. A i mom se sinu svidio – ovaj zdravi nostalgični desert,:). Jednog ću mu dana morati ispričati priču o školskim marendama, jogurtima, riži-bižima i mesnim juhama,:)…

4 thoughts on “Jedan mali zeko…

  1. zekoo je genijalan😀, hehe, sad ćeš se smijati, moj dragi često ovo jede, samo ne zamrznuto..i neki dan ga gledam u čudu i uzmem mu malo i mislim, ajme kako jednostavno a tako fino😀. možda će te zanimati, verzija od Davida Lebovitza je isto ovo, samo odozgo sa malo maslinovog ulja i cvijetom soli.🙂 Latus volim, i ja ga često znam kupiti, sviđa mi se kako je gust🙂
    p.s.:jaaako sam se obradovala tvom novom postu!🙂

  2. Eto na,:) ma i nije neki poseban post, ali je mi je taj zeko simpa, a eto ovo baš to što sam rekla…sjećanje na djetinjstvo. Cvijet soli i maslinovo mora bit dobro gore, ali mislim da bi ovdje možda trebalo onda stavit više šećera, što pretpostavljam da je D. Lebovitz i napravio radi balansa- slatko – kiselo. Znam raditi jednu varijantu panna cotte s time. Pokušavam sad izgurati redom sve što sam nakupila u tom draftu…strašno nešto….ima preko 30 postova…Pa eto zato danas 3 za redom… Negdje sam morala krenuti. Sad pišem drugi…dok ne zaspem,:))))

  3. I really really have to work harder during my Croatian lessons cause this rabbit looks interesting and putting your article through google translate makes one strange rabbit story!

Odgovori

