Špageti s mladim češnjakom

Recept za istinske ljubitelje češnjaka i za one koji vole extra brze i jeftine ručkove.🙂 – vrijeme pripreme: 15 minuta.

Sastojci za 2 osobe:

200 g špageta

12 mladih češnjaka

1 dl maslinovog ulja

30 g Grana padano

2 grančice peršina

sol, papar

Priprema:

Očistite i operite mladi češnjak.

Stavite vodu za špagete da zakuha. U međuvremenu nasjeckajte mladi češnjak (i bijeli i zeleni dio) na kolutiće debljine 1 cm.

Naribajte grana padano.

Na 2,3 žlice maslinovog ulja popržite mladi češnjak na laganoj vatri (dodajte mu malo soli).

Dinstajte cca 5 min dok ne “uvene”. Maknite s vatre te mu dodajte nasjeckani peršin i promješajte.

Skuhajte špagete naravno al dente.🙂

Pomješajte ostatak maslinovog ulja sa špagetima, dodajte im malo soli i papra.

Servirajte špagete na tanjure i raspodjelite jednake količine dinstanog češnjaka na vrh špageta. Po svakom raspodjelite ribani parmezan. Servirajte vruće. Dobar tek!

4 thoughts on “Špageti s mladim češnjakom

  1. Ne da volim češnjak već ga obožavam. Srećom i moj dragi dijeli tu moju ljubav pa si tako lijepo mirišemo.😀😀
    Ovo zvuči tako ukusno, a zbilja je jednostavno i svakako ću isprobati.🙂

  2. Andrea, nas sun na placi znali pitati da li kupujemo za nekoga ili govoriti da nam je to previše kao pa šta će vam kila, dvije češnjaka,:) ljudi kupuju po 2 kom:) Srećom su se naši stalni dobavljači privikli pa ne pitaju više. Naravno uvijek i jedino domaći hrvatski češnjak a ne ono smeće kinesko što se zna prodavati po dućanima bez okusa i mirisa…
    Moj muž ovo jelo obožava. Ako želiš da je pikantnije možeš umjesto papra stavit malo peperoncina…tako ga znam radit kad je u pitanju stari češnjak i umjesto peršina dodam popržene pinjole.

  3. I ja obožavam češnjak! I prije sam ga voljela, ali mi je znalo biti zlo od njega, a sad više nije!🙂 Pa uživam bez problema! Ovaj mladi posebno obožavam i uvijek kupujem kod kumica na placu, nikad onaj po dućanima. Ručkić je baš po mom ukusu! Promaknuo mi je bio post ispod i teg ga sad vidim, divan paketić!😉

  4. Svakako i ja obožavam češnjak, ali samo ovako propržen, kad mu se ‘ubije’ onaj jaki miris, nikako svjež (kao što je znao tamaniti moj brat, pa mi je lijepo mirisao po noći u sobi gdje smo spavali nekad, u mladosti. Znate ono: špek + češnjak).
    Češnjak trpam u svako jelo, najmanje pola glavice odjednom, nekad i cijelu. Bilo da ga kuham ili pržim, jer znam da je strašno zdrav.
    Ovaj recept ću svakako probati, osobito s parmezanom.

Odgovori

